W osiem miesięcy 100 000 Klientów wybrało Bank Pocztowy

W sierpniu liczba Klientów posiadających  produkty Banku Pocztowego wzrosła do blisko 600 tys.

Od początku roku z oferty Banku Pocztowego skorzystało 100 tys. nowych Klientów. Najczęściej wybierali oni bezpłatne rachunki osobiste -  Pocztowe Konta Standard i Nestor.  Dzięki temu Bank Pocztowy zanotował w I półroczu 2010 r. 45% przyrost liczby rachunków osobistych - jeden z najwyższych na rynku*. Klienci również chętnie deponowali swoje oszczędności na lokatach. Wyraźnie wzrosła też liczba osób korzystających z Nowego Konta Oszczędnościowego.

Od 1 stycznia 2010 r. o 70 tys., do ponad 370 tys., wzrosła liczba Klientów posiadających rachunek osobisty w Banku Pocztowym. Tymczasem z depozytów Banku korzysta już blisko 47 tys. osób. Kolejnych 60 tys. Klientów zdecydowało się również na wygodne połączenie rachunku osobistego i lokaty - Nowe Konto Oszczędnościowe. Ma ono już blisko 170 tys. odbiorców.

Zgodnie z założonym planem do końca roku Bank ma obsługiwać w sumie 650 tys. Klientów indywidualnych, a do końca 2013 r. z jego usług powinno korzystać 1,5 mln osób. 

* - źródło: Rzeczpospolita, 23 sierpnia 2010